Vi möter Lin Degang. Han befinner sig mitt i en kinesisk revolution, en omvälvning av annorlunda slag. Och en revolution som Lin Degang just nu tjänar grova pengar på. Han driver ett företag i onlinebranschen och säljer hjälpmedel och leksaker förbundna med sex. Och det är internet och möjligheter för smidiga och diskreta affärer som är själva basen för Lin Degangs verksamhet.
– Det allra viktigaste när det gäller de här köpen är ju att de sker i det fördolda och internet är som gjort för det här, säger Lin Degang.
– Det i kombination med yngre generationer födda under 80- och 90-talen som växt upp med internet, och i ett samhälle mera tillåtande när det gäller sex, det ger bra möjligheter för vårt företag.
Öppet snack i sociala medier
Ben Wilson, med fem år i Kina, är anställd av ett globalt företag som tillverkar kondomer.
– Det har skett en stor förändring i Kina när det gäller öppenhet och attityder förbundna med sex, säger han.
– Förändringen sker snabbt och det tack vare internet och sociala medier som Weibo, WeChat och andra där frågor om sex och kärlek nu diskuteras flitigt och öppet.
Li Yinhe är en auktoritet när det handlar om forskning om sexualitet i Kina. Hon berättar om ett sexuellt konservativt land, där det styrande kommunistpartiet sett utsvävningar på det sexuella området som oönskade tecken på felaktigt ideologiskt tänkande. Li Yinhe talar även hon om en sexuell revolution och de förändringar som skett under senare år i ett Kina där sex före äktenskapet var kriminaliserat fram till år 1997.
– I dag har 71 procent av kineserna sex före äktenskapet och när det gäller ungdomar är siffran så hög som 80-90 procent, säger Li Yinhe.
Nu tillverkar de till sig själva
Från lagret på Lin Degangs nätföretag distribueras diskreta paket över hela Kina. Och här i företagets lokaler i en utkant av Peking är det full fart med paketerandet. Lin hävdar att hans företag växer med 200 procent om året.
Från lagret skickas uppemot ett tusen paket om dagen.
Dildos, vibratorer och annat i sortimentet. De här produkterna har tillverkats i Kina under många år, men det mesta har gått på export. Artiklarna har förstås funnits i städernas butiker för dylika varor, men där har tröskeln för många blyga varit alltför hög. Nu finns prylarna på nätet och i och med det tycks kineserna själva på allvar ha tagit hjälpmedlen i bruk.