Nio kronor för en provperiod på fyra dagar, sedan är man fast i en betydligt dyrare prenumeration på 349 kronor i månaden, som många anmälningar mot företaget till Konsumentverket vittnar om, är svår att ta sig ur.
När anmälningarna började bli fler gjorde Konsumentverket bedömningen att bolaget fanns i England och att man därför inte skulle komma åt problemet. Efter att ha läst anmälningarna som inkommit under året har man nu gjort en ny bedömning och öppnat ett ärende mot bolaget.
Vad har Konsumentverket för synpunkter? Och vad kan de vidta för åtgärder? Hör Gabriella Fenger-Krogs, enhetschef på Konsumentverket, svar i klippet.
SVT har varit i kontakt med Reva Medias vd Jan Revald som meddelar att man kommer att se över Konsumentverkets synpunkter och åtgärda de delar av marknadsföringen som anses vilseledande.
– Jag tror att Konsumentverket gör sitt jobb. Om något är fel så rättar vi det, skriver Jan Revald i ett sms.