Super Bowl, finalen i amerikanska fotbollsligan NFL, är det enskilt största idrottsevenemanget i USA.
Och som vanligt är det lapp på luckan.
Men inför helgens final mellan Kansas City Chiefs och San Francisco 49ers i Las Vegas är det dyrare än någonsin.
Flera medier, bland annat New York Times och AP, rapporterar om hisnande biljettpriser där genomsnittet på exempelvis återförsäljaren TickPick har legat på runt 100 000 kronor för en biljett i veckan.
Det är nästan det dubbla jämfört med förra årets match mellan Kansas City och Philadelphia Eagles i Glendale, Arizona.
– Det är helt galet. Är det för att Taylor Swift är där? Jag har absolut inte råd med det, säger supportern D.J. Munoz till AP.
Världsartisten Taylor Swift är tillsammans med Kansas Citys tight end Travis Kelce, något det har skrivits spaltmeter om i amerikansk press.
Men det finns flera anledningar bakom det stora intresset och de galna priserna.
– Det finns flera faktorer. Det är två lag som har stora supporterskaror. En annan är att Allegiant Stadium (spelarenan) tar 65 000 åskådare vilket är mindre än en typisk Super Bowl där arenorna brukar ta mer än 72 000 åskådare. En tredje faktor är att det är just i Las Vegas. Många reser dit för att det är just Las Vegas, säger Adam Budelli, talesperson för biljettsajten Stubhub till AP.