John Hedin snittar på 12 timmar videoredigering om dagen och publicerar uppemot sex Tiktok-klipp varje dag nu inför valet.
– Aldrig någonsin tror jag att unga har varit så politiskt engagerade, säger han.
– Jag har 15-20 miljoner visningar på mina videor med partierna och partiledarna. Jag började med intervjuer vid valstugorna, sen har väldigt många hakat på.
Hedin berättar att han varit tydlig mot partierna om att han inte vill göra reklam för någon och att han gjort allt innehåll utan att tjäna pengar på det.
Tar hjälp av följare
Hur vet du vilka frågor du ska ställa?
– Man ser i kommentarsfältet vad folk vill ha. Men vissa ämnen är också mer relevanta än andra. Exempelvis kärnkraft snackar ju alla om, då är det ju relevant att gå till partierna och fråga vad de tycker om just kärnkraft.
Blev nedsparkad på stan
Trots att Hedin har fått stor spridning och uppskattning för sina klipp har han blivit utsatt för både hat och hot för innehållet som han har publicerat.
– Här vid Sergels torg var det en kille som sparkade ner mig bakifrån. Även folk i branschen har skrivit till mig. Förra veckan vågade jag inte gå ut på grund av motreaktionerna. Politik är tyvärr något som sätter människor mot varandra, det är mycket känslor.
Att det hettar till märks bland annat i kommentarerna.
– Kommentarsfältet är en krigszon. Antingen älskar man ett parti, eller hatar ett parti och det blir hetsiga diskussioner. Men det är också bra på ett sätt för det blir ju att folk debatterar med varandra.
Se mer i klippet.