Över 400 recensioner på Google – och ett snittbetyg på 4,7 av 5. Men enligt Majed Sultan kommer en del av recensionerna från personer som aldrig besökt salongen i centrala Göteborg.
– Vissa skriver negativa saker utan att ha besökt oss. Det finns en viss svartsjuka och om de kan sänka oss så kan det gå bättre för någon annan.
Hur vet du att de aldrig har besökt salongen?
– Jag vet vilka som är här och inte, jag har ju bokningssystem. Det är viktigt, säger han och skrattar.
Uppmanar till att betygsätta salongen
På speglarna framför kunderna sitter uppklistrade lappar som påminner om att betygsätta upplevelsen i frisörstolen.
– Kunderna googlar och läser recensionerna och blir nyfikna så de vill komma och testa, säger han.
Tacksam för negativa recensioner
Trots att vissa recensioner bara har en stjärna är han ändå tacksam.
– Man kan inte bara ha positiva recensioner, då är det något som inte stämmer. Det är bra när folk skriver dåliga saker också för då vet man vad man kan förbättra, säger han.